Copil ghinionist


În ultima vreme mi-a mers numai prost. De la planurile mele pentru următoarea perioadă care observ cum se pierde câte unul, până la cele mai amuzante şi tâmpite întâmplări pe care le-am trăit. Abia îmi găsesc inspiraţia pentru acest post aplecată pe tastatură. Habar nu am cum să încep ceea ce vreau să spun.

Ok. Se pare că trebuie să mut blog-ul. Prietenei mele îi expiră domeniul în câteva săptămâni şi nu are de gând să-l mai cumpere. Aşa că ar trebui să mă cam mut. Numai că m-am săturat să mă mut… Ar trebui probabil să revin la blog-ul de pe wordpress şi să mut toate datele de aici. Sincer îmi pare rău şi îmi cer scuze celor care mă au în blogroll şi a trebuit să-mi schimbe de câteva ori adresa. De aceea sunt în dubiu, nu ştiu dacă să mai duc blog-ul ăsta sau să-l las baltă. S-au terminat şi cuvintele.